.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارمندان بانک چه تسهیلاتی دریافت می کنند؟

شاید برای شما نیز جذاب باشد که بدانید کارمندان بانک چه تسهیلاتی و با چه نرخ هایی از بانک خود دریافت می کنند.

به گزارش شمال نیوز«اخبار بانک» نوشت، هنگامی شغل کارمند بانک را بشنوید ناخودآگاه به یاد مزایا و حقوق و تسهیلاتی که برای کارمندان در نظر می گیرند می افتید، اما به راستی کارمندان بانک چه تسهیلات و با چه نرخ هایی دریافت می کنند؟

بهترین و بیشترین مبلغ وامی که کارمندان بانک دریافت می کنند وام مسکن است که مبلغ آن در بانک ها متفاوت و نرخ آن نیز کمتر از ده درصد است. مبلغ این وام در بسیاری از بانک ها از ۵۰ میلیون تومان آغاز و در برخی از بانک ها بزرگ خصوصی به بیش از ۱۳۰ میلون تومان نیز می رسد.

البته برخی از موسسات مالی و اعتباری نیز به تازگی پرداخت وام مسکن را در سرلوحه کار خود قرار داده اند که بیشتر موسسات مبالغی کمتر از ۶۰ میلیون تومان را برای پرسنل در نظر می گیرند. نرخ این تسهیلات در اکثر بانک ها ۷ درصد می باشد.

وام ضروری از دیگر وام هایی است که معمولا پس از دو سال که از استخدام می گذرد به کارمند بانک پرداخت می کنند که نرخ آن ۴ درصد قرض الحسنه می باشد. مبلغ این وام نیز معمولا ۱۵ برابر پایه حقوق می باشد که در سال ۹۳ بین ۱۳ تا ۲۰ میلیون تومان در بانک ها مختلف در نوسان است.

وام ودیعه مسکن نیز از دیگر وام هایی است که نرخ آن ۷ درصد بوده و معمولا پیش از پرداخت وام مسکن به کارمند پرداخت می شود و مبلغ آن نیز همانند وام ضروری بین ۱۲ تا ۲۰ میلیون تومان می باشد.

وام جعاله نیز پس از پرداخت وام مسکن به کارمند پرداخت می شود تا در صورت صلاحدید منزل خود را بازسازی کند!

مدت بازپرداخت تقریبا تمام وام های پرداختی به پرسنل بانک بیش از ۵ سال است و وام مسکن نیز بیش از ۲۰ سال در بانک ها مختلف در نظر گرفته می شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 تير 1393
یعنی فقط وام مسکن و رهن مسکن می گیرند پس وام ازدواج و وام خرید خودرو و وام ..... کجاست
حاج کمال 30 تير 1393
وام ازدواج وام خودرو هر سه ماه پاداش هدیه عید فطر عید قربان 22 روز حقوق بهمن و... یادت رفت
نا شناس 30 تير 1393
همه وام ها مال خودشونه اگه تهش چیزی بمونه مال دانه درشت هاو...پس بقیه چی؟
معلم 30 تير 1393
خاک بر سرمکه معلم شدم رفتم بانک واسه دو میلیون تومان کلی منت شاگردم رو کشیدم تا قبول کرد
بی نام 30 تير 1393
قصه کارمند شدن مردها مانند ازدواج کردن دخترهاست که بعضی موقع یک دختر با زادواج با یک خاواده فقیر یا پولدار خوشبخت یا بدبخت میشه. شما هم اگه قرار کارمند بشی ممکنه قراردای یک اداره بشی که هم تو سری بخوری و هم به زندگی فقراتمندانه کارمندی تن میدید یا کارمند بانک که همه دوست دارند باهات رابطه داشته ودر حین حال خوشبخت .
شهروند 30 تير 1393
آیا به کارمندان وزارت صنعت و معدن و تجارت نیز وام اینچنینی میدهند؟نه حتما وزارت خونشون بجای وام به اونا ماشین میدن -شاید شاید شاید روزی بدهند-

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.331 seconds.